جملات فلسفی و پر معنی...

مثل قناری هر شب هوایت میکنم

آسمان کوچکی دارم ، آن هم فدایت میکنم

...............................................

امیدوارم طوری دلم با دلت تصادف کنه که هیچ افسری نفهمه

دل کی مقصره

...............................................

تا غروب این سرزمین ، تا طلوع واپسین

در کتاب خاطراتم ماندگاری نازنین

...............................................

این سخن در اسمان باید نوشت: با تو : در دوزخ مدام !!! بی تو : هرگز در بهشت

...............................................

من غمخانه عشق تو را به رضوان ندهم

یک خار تو را به صد گلستان ندهم

تو معدن عشق و آرزویم هستی

من رفاقت تو را به گنج دنیا ندهم

...............................................

سلام ، حالم خیلی بده ، مغزم دیگه کار نمیکنه

رفتم دکتر میگه ۲ راه بیشتر نداری

یا

ICU

یا

I SEE YOU !

...............................................

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 5 مرداد 1393برچسب:عشقولانه,فلسفی,, | 2:43 | نویسنده : AmirAli |